اجتماعی

روند واکسیناسیون هر روز بهتر می شود

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ درصد جمعیت هدف نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، کیانوش جهانپور، در گفتگو با شبکه خبر سیما، افزود: تلاش دستگاه‌های دیپلماسی و همکارانی که در داخل کشور برای تهیه واکسن انجام داده اند در هفته‌ها و روزهای اخیر شاهد روند مطلوب واکسیناسیون در کشور هستیم.

وی ادامه داد: روند واکسیناسیون علاوه بر تلاش همکاران ما در نظام سلامت، قطعاً مدیون تلاش بسیاری از عزیزان است، نمایندگان جمهوری اسلامی و سفرای ایران در کشورهایی مانند ژاپن، روسیه، چین و کوبا تلاش کردند و امروز نتیجه آن منجر به روند مستمر تأمین واکسن کرونا شده است.

جهانپور گفت: بیش از ۲۰ درصد جمعیت هدف ما حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و همین حالا حدود ۱۵ روز ذخیره واکسن داریم و روند تأمین واکسن از منابع خارجی و داخلی مستمر است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود تمهیداتی که برای بیش از ۱۲۰ میلیون دوز واکسن وارداتی انجام شده است، محقق شود. ظرفیت تولید داخلی نیز هفته به هفته افزایش پیدا می‌کند و بخشی از نیاز ما از محل واکسن‌های داخلی تأمین می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا