ورزش

رونمایی از لوگوی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس

برگزارکنندگان بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس در فاصله هشت سال مانده تا برگزاری این بازی‌ها از لوگوی طراحی شده برای آن رونمایی کردند.

روند بازار – به گزارش خبرگزاری مهر، با رونمایی از لوگوی بازی‌های المپیک و پارالمپیک لس‌آنجلس ۲۰۲۸، حرکت به سوی این مسابقات به صورت رسمی آغاز شد.

این لوگو نمایانگر انرژی، خلاقیت و حس تعلق به اجتماع است و نگاهی دارد به باور المپیک که شعار «وحدت در عین کثرت» را دنبال می‌کند. لوگوی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸، از امکانات نامحدود لس‌آنجلس الهام گرفته شده و نمایانگر خلاقیت، تنوع و ظرفیت‌های لس‌آنجلس و روایت گر داستانهایی از ورزش، هنر و جامعه این شهر است.

لوگوی پویا و سرزندۀ LA28 طوری طراحی شده است تا برای سفر بی‌نظیرِ هشت ساله تا مسابقات المپیک و پارالمپیک در لس‌آنجلس، زنده و باطراوت باقی بماند. حرف L و اعداد ۲ و ۸ که قوی و پررنگ هستند، به عنوان اساس برای لوگو عمل می‌کنند و در کنار آنها حرفِ پویا و همیشه در حال تغییرِ «A» قرار دارد که روایتگر داستانهایی مجزا هستند.

هیچ تصویری به تنهایی نمی‌تواند نمایشگر تمام چیزی باشد که لس‌آنجلس و مسابقات نشان می‌دهند. ورزشکاران، هنرمندان و هواداران در آفرینش لوگوی LA28 مشارکت داشته‌اند و از طریق تفسیرهای فردی خود از لس‌آنجلس، داستان‌ها و رویاهای شخصی خود را به وجود آورده‌اند.

لس‌آنجلس پیش از این در سالهای ۱۹۳۲ و ۱۹۸۴، میزبان بازی‌های المپیک بوده و بازی‌های ۲۰۲۸، سومین تجربه میزبانی این شهر برای بازی‌های المپیک و اولین تجربه برای بازی‌های پارالمپیک خواهد بود و البته دلیل آن برگزاری بازی‌های پارالمپیک تا سال ۱۹۸۸، در شهری متفاوت از میزبان بازی‌های المپیک است.

پیش از مسابقات، LA28 با حمایت مالیِ کمیته بین المللی المپیک ۱۶۰ میلیون دلار در ورزش جوانان لس‌آنجلس سرمایه‌گذاری خواهد کرد که این امر ورزش را برای کودکان، به ویژه در جوامعی که دچار کمبود منابع هستند، دسترس‌پذیرتر می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا