اقتصادی

 رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد / عبور مسافران سالیانه از مرز ۳۰ میلیون نفر 

مدیرعامل راه آهن با اعلام عبور مسافران سالیانه ریلی از مرز ۳۰ میلیون نفر، از شکسته شدن رکورد تاریخ راه آهن در این زمینه خبر داد.

به گزارش روند بازار، “سید میعاد صالحی” در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: خبر، خبر شیرینی بود، نه فقط برای من، بلکه برای همه مدیران و نیروهای ستادی و عملیاتی که شبانه‌روز برای حمل و نقل هموطنان عزیزمان به اقصی نقاط کشور تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: به لطف الهی، با حمایت دولت سیزدهم و جناب آقای وزیر و با تلاش همه دست اندرکاران و همکاران ستاد، مناطق و شرکت‌های ریلی مسافری و … تعداد مسافران سالیانه ریلی از مرز ۳۰ میلیون نفر گذشت و رکورد تاریخ راه آهن در حمل و نقل مسافر شکسته شد و تا پایان سال به صورت روزانه این رکورد جابه‌جا خواهد شد.
صالحی ادامه‌داد: البته هرچند امروز خنده بر لب‌های همه زحمت‌کشان حوزه ریلی مسافری بود، اما خاطر همه ما از مشکلات چند ساله و مظلومیت بلند مدت حوزه ریلی به‌ویژه حوزه مسافری مکدر بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با حل مشکلات اساسی حوزه ریلی به‌ویژه منابع و اعتبارات، به‌زودی شاهد شکستن رکورد ۴۰ میلیون مسافر ریلی باشیم و قطار که اولویت نخست سفر آحاد مردم عزیزمان هست، بیشتر بتواند در دسترس مردم باشد.

منبع
خبرگزاری ایرنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا