اقتصادی

ریزش بیت کوین ادامه دارد

روند بازار به نقل از کوین مارکت کپ نوشت: طی۲۴ گذشته گذشته قیمت بیت کوین ۲.۳ درصد کاهش یافت.

در معاملات ۲۴ ساعت گذشته قیمت هر توکن بیت کوین با ۲.۳ درصد کاهش به حدود ۵۷ هزار و ۴۵۰ دلار رسیده است. قیمت کنونی نسبت به یک هفته گذشته هم ۱.۵ درصد پایین آمده است. با احتساب این قیمت ارزش کل بازار بیت کوین در جهان به ۱.۷۳ تریلیون دلار کاهش یافته است. 

علیرغم کاهش قیمت بیت کوین اما در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۲۷ میلیون توکن بیت کوین در بازار جابجا شده که ارزش این معاملات هم بالای ۷۰ میلیارد دلار بوده است. هم اکنون تعداد کل بیت کوین‌های موجود در بازار جهانی ۱۸ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۹۰۶ توکن برآورد می‌شود. 

قیمت بیت کوین پس از استفاده آزمایشی در ویزاکارت جهش کرد

دیگر ارزهای مطرح بازار جهانی هم امروز شاهد کاهش قیمت خود بودند به گونه‌ای که اتریوم نیز ۳.۶ درصد ارزان شد و ۲۰۳۹ دلار معامله شد. علی رغم این کاهش اما قیمت اتریوم نسبت به هفته گذشته ۱۲. ۸ درصد بالاتر رفت.

بینانس کوین هم امروز لباس قرمز داشت و با ۰.۷ درصد کاهش ۳۸۲ دلار در هر توکن قیمت‌گذاری شد. قیمت این ارز مجازی هم نسبت به هفته گذشته ۳۰ درصد بالاتر رفت.

منبع: فارس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا