اجتماعی

ری‌ شهری اولین وزیر اطلاعات درگذشت

ری‌شهری اولین وزیر اطلاعات کشور پس از انقلاب که از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، اواخر وقت دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ درگذشت.

به گزارش روند بازار، صبح امروز مصطفی آجرلو مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت عبد العظیم حسنی(ع) با انتشار توئیتی، درگذشت محمد محمدی ری‌شهری که تولیت حرم حضرت عبد العظیم حسنی(ع) بود را تایید کرد.

پیام تسلیت رهبر در پی‌درگذشت حجت الاسلام ری شهری
حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای با صدور پیامی رحلت حجت‌ الاسلام والمسلمین محمدی ری شهری را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت الاسلام ری شهری


متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف فراوان، خبر رحلت عالم مجاهد جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری رحمت‌الله علیه را دریافت کردم.

برای کسانی که از تقوا و سلامت نفس و مجاهدت مستمر این روحانی انقلابی باخبرند، فقدان وی ضایعه‌ای تلخ و اندوهبار است. تنوع عرصه‌های مجاهدت این عالم ربانی، علمی، اخلاقی، انقلابی، سیاسی، اداری که همه با اخلاص و صفا همراه بود، از او شخصیتی کم نظیر پدید آورده بود.

اینجانب در طول ده‌ها سال آشنایی همواره صلاح و پرهیزگاری را در ایشان مشاهده کرده‌ام و امیدوارم این ذخیره ارزشمند موجب رحمت و مفغرت و علو درجات وی شود.

صمیمانه به فرزندان محترم و دیگر بازماندگان و همه دوستان و همکاران و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

والسلام علی عباد الله الصالحین.»

رئیسی درگذشت ری‌شهری را تسلیت گفت


رئیس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله ری‌شهری گفت: خدمات ارزنده مرحوم آیت‌الله ری‌شهری به انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلف خدمت، توشه بزرگی برای ایشان خواهد بود.

ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری با ابراز تألم و تأثر نسبت به این موضوع نوشت: این عالم برجسته که از یاران امین و شجاع امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رفت، در میدان دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی نیز در سنگرهای سرپرستی حجاج ایرانی، وزارت اطلاعات، مجلس خبرگان رهبری و دادستانی کل کشور نیز مجاهدت خستگی‌ناپذیر داشت که بی‌شک توشه بزرگی برای آن مرحوم خواهد بود.

منبع: ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا