اجتماعی

زلزله ۴.۷ ریشتری در گهواره دالاهو

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر بخش گهواره در شهرستان دالاهو را لرزاند.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، در ساعت ۰۸:۲۱:۱۱ زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ دهم در مقیاس ریشتر بخش گهواره در شهرستان دالاهو را لرزاند.این زلزله به طول جغرافیایی ۴۶.۴۲ و عرض ۳۴.۳ و در عمق ۸ کیلومتری رخ داده است.

زلزله خسارتی نداشت

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در پی زلزله گهواره چهار تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

وی عنوان کرد: بر اساس گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی، زلزله ۴.۷ ریشتری در منطقه گهواره_ شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه، هیچ گونه خسارتی نداشته است.

محمدی گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌ احمر استان کرمانشاه کماکان در تمام شعب و پایگاه‌های امداد و نجات در آماده‌باش کامل هستند.

در ساعت ۸:۲۱ دقیقه صبح امروز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر گهواره را در استان‌ کرمانشاه را لرزاند و همچنین دقایقی بعد زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر در این منطقه به ثبت رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا