اجتماعی

زلزله ۶.۳ بندر خمیر هرمزگان را لرزاند/ ۵ نفر جان باختند

شب گذشته زلزله‌های پیاپی بندر خمیر هرمزگان را لرزاند.

به گزارش روند بازار، فرماندار بندر خمیر گفت: تیم‌های امدادی و عملیاتی از ساعت اولیه زلزله جهت کمک به مردم روستای سایه خوش اعزام شده و در محوطه بیمارستان نیاپور این شهرستان هم بیمارستان صحرایی ایجاد شده است.

ایسنا گزارش داد،‌ میرهاشم خواستار روز شنبه افزود: از ساعت اولیه وقوع زلزله، ستاد مدیریت بحران در شهرستان تشکیل و تمام اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند که پس از هماهنگی با استانداری و فرمانداری لنگه تیم‌های امدادی و عملیاتی جهت کمک به مردم روستای سایه خوش به منطقه اعزام شدند.

خواستار ادامه داد: بیمارستان خمیر جهت کمک‌رسانی به مجروحان و مصدومان زلزله آماده هستند. ضمن اینکه از ساعات اولیه تیم‌هایی از هلال‌احمر و تیم پزشکی شبکه بهداشت و درمان در روستای سایه خوش حاضر و مشغول امداد‌رسانی می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و بسیج و سپاه نیز جهت تامین امنیت به منطقه اعزام شده‌اند، از شهرداران و صنایع همجوار شهرستان نیز خواسته شد ماشین آلات راهداری خود را به منطقه اعزام کنند.

در پی وقوع زلزله در بندر خمیر برای حفظ سلامت بیماران و مصدومان، بیمارستان نیاور این شهرستان تخلیه و تخت‌های آن در محوطه بیمارستان مستقر شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا