اقتصادی

زمان تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: ۳ الی ۶ماه آینده واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس تحویل می شود.

به گزارش روند بازار، آئین کاشت نهال در بوستان شبنم فاز پنج شمالی مسکن مهر به مساحت چهار هزار ۶۳۰ مترمربع به مناسبت هفته منابع طبیعی انجام شد.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اشاره به تحویل ۴ هزار واحد مهر دیگر به متقاضیان گفت: برای تحویل واحدها منتظر افتتاحیه نمی‌مانیم و تاکنون در حدود ۴ هزار واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

خلیل محبت خواه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: واحدهای باقی مانده مسکن مهر در مدت ۳ تا ۶ ماه به مالکان تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: سعی داریم که واحدها را بدون نقص به مالکان تحویل بدهیم و مالکان توجه داشته باشند که نقص واحدها به این معنی نیست که واحدها خالی باشند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: انشعابات آب، برق و گاز تا درب ورودی بلوک‌ها رسیده و متقاضی پس از دریافت واحد باید برای دریافت انشعابات و ثبت به نام خودش اقدام کند.

وی اضافه کرد: مالکانی که در منازل خود سکونت نکنند به منزله احتکار مسکن در نظر گرفته می‌شود و واحدها به سازمان امور مالیاتی معرفی و تصمیماتی هم برای معرفی مالک جایگزین در آینده خواهیم گرفت.

محبت خواه اظهار داشت: با همکاری سایر ارگان‌ها مانند جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در فازهای مختلف عملیات کاشت انجام شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس توضیح داد: سه هزار نهال از طرف اداره منابع طبیعی دریافت کردیم و دو هزار اصله نهال هم توسط شرکت عمران تأمین و در فازهای مختلف کاشته شدند.

وی اضافه کرد: در فازهای ۸ و ۱۱ شاهد انبوه آپارتمان و ساختمان هستیم و باید هم راستای ساخت و ساز به فکر توسعه فضای سبز همگام با ساختمان سازی باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه در فازهای جدید ۱۱، ۸، ۵ و ۹ تاکنون شش بوستان احداث شده، توضیح داد: در بازنگری جامع شهر پردیس توسعه فضای سبز در نظر گرفته شده است، تا فضای سبز در این فازها به حد استاندارد برسد.

محبت خواه گفت: فضای سبز در فازهای مختلف باید بر اساس سرانه استاندار اجرا و انجام شود و برای ایجاد فضای سبز در فازها به حداقل اکتفا نمی‌کنیم و تلاش می‌شود در تمام فازها سرانه‌های استاندارد در حوزه فضای سبز، ورزشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی را برای ساکنان اجرا کنیم.

همچنین در این مراسم از نخبه‌های علمی، ورزشی و آموزشی ساکن در مساکن مهر تجلیل شد.

منبع
خبرگزاری مهر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا