اجتماعی

جزئیات ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا از ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰ شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام در آن تا ۱۸ آبان است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، روش دریافت ویزای امریکا از طریق ویزای تنوع نژادی یا همان لاتاری گرین کارت آمریکا، راحت ترین راه برای مهاجرت دائم به امریکا می باشد. با رسیدن زمان ثبت نام لاتاری، از سراسر جهان، تعداد بسیار زیادی از مردم کشورهای مختلف در این قرعه کشی شرکت می کنند تا بتوانند شانس خود را برای دریافت گرین کارت امریکا امتحان کنند.

دنیای اقتصاد نوشته است فرد متقاضی ثبت نام باید ضمن داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز اقدام به ثبت نام کرده و منتظر اعلام نتایج بماند تا در صورت برنده شدن امور دریافت ویزای خود را انجام داده و در نهایت گرین کارت خود را دریافت کرده و به امریکا مهاجرت کند.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا از روز چهارشنبه ۶ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰) ساعت ۲۰ و ۳۰ شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا تا روز سه شنبه ۹ نوامبر ۲۰۲۱ ( ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ) ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود.

شرایط و الزامات ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳

برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا دو شرط را باید در نظر داشته باشید. یکی شرایطی است که در قانون ملیت و مهاجرت آمریکا وضع شده ودیگری شرایط خاصی که در زمان ریاست جمهوری هر شخصی در آمریکا ممکن است ابلاغ شود. با توجه به اینکه رئیس جمهور آمریکا در زمینه سیاست گزاری های مهاجرتی حق تصمیم گیری دارد، در دوران ریاست جمهوری ترامپ بارها مشاهده شده که در سفارت از برنده های لاتاری ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ مدارک جدید و متنوعی درخواست شده است. البته این اتفاقات مربوط به حکم ممنوعیت سفر ایرانیان به آمریکا بود و با هر ابلاغ، .متقاضیان برای معافیت از این ممنوعیت به دنبال تهیه مدارکی دال بر معافیتشان بودند که در ادامه و در بخش بونافاید از آنها صحبت خواهیم کرد. بهتر است این نکته را بدانید که ثبت نام لاتاری بدون پاسپورت امکان پذیر نبوده و در زمان ثبت نام بایستی اطلاعات پاسپورت خود را وارد کنید یا اینکه شامل یکی از شرایط نداشتن پاسپورت در سایت لاتاری باشید. در صورت ثبت نام لاتاری بدون پاسپورت ( اگر هیچ یک از شرایط سایت لاتاری را نداشته باشید) بعد از برنده شدن در لاتاری نمی توانید کارهای اقامتی خود را انجام بدهید. 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا