فرهنگی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱

متقاضیان آزمون دکتری از سوم تا پنجم اسفند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

به گزارش روند بازار، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ مشخص شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام سازمان سنجش، دهه اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش بارگذاری خواهد شد.

انتخاب رشته اینترنتی برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در نیمه اول اردیبهشت ۱۴۰۱ است و نتایج نهایی پذیرفته شدگان در دانشگاه‌های کشور هم در نیمه اول شهریور سال آینده اعلام می‌شود.

ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی از تاریخ اول آذر آغاز شد و تا هشتم آذر ادامه داشت.

محل آزمون متقاضیان آزمون دکتری

محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۴۰ تقاضانامه تعیین می شود. لذا مقتضی است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرده است که متقاضیان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده شش رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند. در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند؛ پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این خصوص، به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان، که این موضوع اکثراً برای متقاضیانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می شود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس متقاضی دیگری به جای عکس شما ارسال نشود. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

هرگونه‌ تغییری از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش‌)، درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد. (ایسنا)

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا