بورس

زمان عرضه‌های بورس کالا تغییر کرد

بورس کالای ایران با توجه به تعطیلی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده، نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۶ مهر ماه را ابلاغ کرد.


به گزارش روند بازار به نقل از تسنیم، مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با انتشار نامه ای اعلام کرد: با توجه به تعطیلی روزهای یکشنبه و سه شنبه ۳ و ۵ مهر ماه، تغییراتی در روزهای عرضه برخی محصولات در هفته منتهی به ۶ مهر ماه صورت می‌گیرد.

تغییرات اعمالی در روند عرضه‌ها به شرح زیر است:

شنبه ۲ مهر ماه: سیمان تیپ ۱ و ۲ و سایر تیپ ها در تالار صنعتی ومحصولات غیر بهین یابی در تالار پتروشیمی

دوشنبه ۴ مهر ماه: مس کاتد، شمش خالص و بیلت آلومینیوم، شمش روی و شمش سرب در تالار صنعتی و پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید و آف گریدهای آنها در تالار پتروشیمی و همچنین محصولات گروه اسلاک واکس و روغن پایه در تالار فرآورده های نفتی

چهارشنبه ۶ مهر ماه:مس مفتول، شمش آلیاژی آلومینیوم و مفتول آلومینیوم در تالار صنعتی و محصولات پلیمری(به غیر از پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید) و آف گریدهای آنها عرضه بقیه محصول‌ها طبق روال عادی هر هفته صورت می‌گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا