اجتماعی

حقوق شهریور کدام بازنشستگان پرداخت شد؟ + جدول

روند پرداخت حقوق شهریور بازنشستگان تامین اجتماعی، بر اساس حروف الفبا از امروز آغاز شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از امروز ۲۰ شهریور آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور ادامه دارد.

حقوق آنها بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود (اقتصادنیوز).

انتصاب مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی، به سمت مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی میرهاشم موسوی را به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد.

گفته می‌شود میرهاشم موسوی پیش از این مدیرکل پشتیبانی وزارت رفاه اجتماعی بوده است.

وی جایگزین مصطفی سالاری مدیرعامل قبلی تامین اجتماعی شد.

امروز شنبه، ساعت ۱۴ مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل تامین اجتماعی در محل سازمان اجتماعی برگزار می‌شود.

سازمان تامین اجتماعی با دربرگیری بیش از ۱۴٫۲ میلیون کارگر اصلی بیمه‌شده و حدود ۲ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی با احتساب خانواده‌های این افراد حدود ۵۰ درصد از جمعیت کشور را شامل می‌شود. یکی از بحران‌های صندوق تامین اجتماعی ناترازی در دخل و خرج این صندوق است، به گونه‌ای که میزان ورودی این صندوق با مخارج و مستمری‌های پرداختی همخوانی ندارد.

در این زمینه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، شستا از سال ۶۶ راه‌اندازی شده تا میزان درآمد این سازمان را افزایش دهد، اما همچنان میزان کمک این صندوق شستا به صندوق تامین اجتماعی قابل توجه نیست. امیدواریم با مدیریت جدید و در دولت جدید علاوه بر ترمیم درآمدهای صندوق تامین اجتماعی و شرکت شستا خدمات موثرتری به کارگران، بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شود و همه اینها نیاز به یک مدیریت جهادی، پاکدست، متخصص و کارآمد دارد (فارس).

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا