اجتماعی

زمان واریز کمک حمایتی کرونا اعلام شد

کمک حمایتی کرونا برای اقشار کم درآمد ساعت ۲۴ فردا (چهار شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش روند بازار به نقل از پایگاه خبرى بااقتصاد، پرداختی بهمن ماه، سومین مرحله از کمک های مصوب مجلس و ستاد ملی کرونا است که برای اقشار کم درآمد واریز می شود.

این کمک معیشتی مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان براساس گروه های تعریف شده است؛ به طوری که به هر نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی  ۱۲۰ هزار تومان پرداخت می شود.

اما گروه دیگر با داشتن شرایط در ماه هر نفر ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد؛ افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آنها حقوق ماهانه دریافت نمی‌کنند،  افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آنها بیمه پرداز نباشند، افرادی که اعضای خانوارشان طبق شاخص‌های بانکی از درآمد حداقلی برخوردار نباشند و همچنین افرادی که در گروه یارانه معیشت بگیر باشند.

گزارش مشخصی در مورد اینکه چه تعداد دریافت کننده کمک حمایتی کرونا هستند و در ماه چه مقدار از این بابت هزینه می شود، منتشر نشده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا