بورسورزش

زمان گشایش نمادهای پرسپولیس و استقلال اعلام شد

معاون رئیس سازمان خصوصی‌سازی قول بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس تا آخر هفته جاری را داده است.

به گزارش روند بازار، جزئیات زمان گشایش نمادهای پرسپولیس و استقلال چیست؟

به نقل از تسنیم، اواخر خرداد امسال بود که حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره باز شدن نماد باشگاه استقلال گفت: درباره نماد این باشگاه منتظر تایید صورت مالی ۶ ماهه از سوی سازمان حسابرسی بودیم که انجام شده و در هفته نخست تیر این نماد استقلال در فرابورس برای خرید و فروش مردم بازگشایی می‌شود.

نماد پرسپولیس هم تا ۳ هفته آینده باز خواهد شد.

این در حالی است که با گذشت این مدت فعلا نه خبری از استقلال است، و نه پرسپولیس.

با وجود این حسین امیررحیمی معاون قربانزاده روز گذشته در گفتگو با رسانه‌ها با تاکید بر اینکه همه تلاش این است که بازگشایی دو نماد استقلال و پرسپولیس در اواخر هفته جاری صورت گیرد، گفت: در این راستا با فرابورس، سازمان بورس و دو باشگاه هماهنگی های لازم انجام شده است.

برای بازگشایی به یک سری مدارک و مستندات نیاز است که مهمترین آن صورت‌های حسابرسی شده بوده که طبق آخرین اخبار، آماده نشده، اما قرار است به زودی آماده شود. بر این اساس تلاش می شود بازگشایی این نمادها سه شنبه یا چهارشنبه این هفته به صورت همزمان صورت گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا