اقتصادی

زمزمه رسیدن دلار کمتر از ۲۰ هزار تومان در فردوسی

قیمت دلار در چهارمین روز هفته با کاهشی بسیار قابل توجه به کف کانال ۲۱ هزار تومان رسیده است و زمزمه رسیدن دلار کمتر از ۲۰ هزار تومان در فردوسی به گوش می رسد.

 به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، امروز قیمت هر دلار آمریکا به ۲۱ هزار و ۱۹۰ تومان رسید که در قیاس با روز گذشته کاهشی بیش از ۶۰۰ تومان را نشان می‌دهد .

 سرعت تغییر کانال دلار در بازار سبب شده است بسیاری از نوسان گیران در قامت فروشنده وارد بازار ارز شوند. بر این اساس نرخ خرید دلار از مردم در صرافی‌های بانکی نیز به ۲۰ هزار و ۶۹۰ تومان رسیده است.  در عین حال افزایش شمار فروشندگان سبب شده است زمزمه دلار کمتر از بیست هزار تومان در بازار ارز فردوسی و سبزه میدان به گوش رسد .

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹

 پیش بینی ها نشان می دهد قیمت دلار در بازار ریزشی ادامه دار را فردا، چهارشنبه همزمان با استقرار بایدن در کاخ ریاست جمهوری تجربه نماید.

 بازار ارز ایران در سال ۱۳۹۹ نوسان شدیدی را تجربه کرد . قیمت دلار در میانه سال حتی تا ۳۲ هزار تومان نیز پیشروی کرد و حالا به نظر می رسد تحت تاثیر فضای شکل گرفته در حوزه اقتصاد و سیاست نرخ دلار در روزهای آتی به کمتر از ۲۰ هزار تومان نیز برسد . امروز صرافان عادی و دلالان قیمت دلار را بالاتر  ۱۹ هزار تومان برای خرید اعلام نمی کردند .

 دست کشیدن بسیاری از نوسان گیران از خرید دلار نیز عامل تشدید فضای ریزش در بازار است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا