کسب و کار

زمینه ساز ثروتمند شدنم ضمیر ناخودآگاهم بود

در واقع باید بگویم از زمانی که رویاهایم در ذهنم پدید آمد به دنبال محقق کردنشان رفتم و توانستم با نهادینه کردن آنها در ضمیر ناخودآگاهم به ثروت و موفقیت دست پیدا کنم و در ادامه محصولاتی که تولید آنها موجب موفقیتم شد را معرفی خواهم کرد.

ماهی قزل آلا

با استفاده از ماهی قزل آلا غذاهای مختلفی را می توان پخت و به شکلهای گوناگونی مانند: ماهی شکم پر، سرخ شده و کبابی می توان آن را میل کرد. طرز تهیه و پخت ماهی قزل آلا به شرح زیر می باشد: در ابتدا شکم ماهی را بریده و محتویات داخل آن را جدا می کنیم، سپس ماهی را به پشت برمی گردانیم و فشاری به آن وارد می کنیم تا استخوانها از گوشت جدا شوند.

سپس گوشتی که در انتهای آبشش قرار دارد را از استخوان جدا کرده و به وسیله چاقو سایر استخوانهای ماهی را نیز جدا می کنیم. پس از انجام این مراحل و پاک کردن ماهی نوبت به پخت آن می رسد که به این صورت است که در یک ظرف پیازهایی که به صورت خلالی خرد شده اند را با لیمو، نمک، زردچوبه، فلفل، جعفری، زعفران و روغن زیتون مخلوط می کنیم و ماهی را بین مواد مخلوط شده قرار می دهیم و روی ظرف را با یک سلفون می پوشانیم.

لانه خفاش

در واقع جیوه قرمز لانه خفاش، بسیار گران قیمت است که شرایط خوبی را برای کلاهبرداران به وجود آورده، جیوه قرمز در مقایسه با جیوه ی نقره ای گران تر است؛ جیوه ی قرمز به هیچ عنوان قابل مصرف نیست و حتی این سمی و کشنده است.

در قدیم بسیاری بر این باور بوده اند که این ماده برای آن ها مفید است که این ادعا کاملا اشتباه بوده و تمام افرادی که در قدیم استفاده کردند، دچار مرگ شدند. بر خلاف جیوه ی قرمز که بسیار خطرناک است و در هیچ مواردی از آن نمی توان استفاده کرد. از جیوه ی نقره ای در جاهای مختلفی مثل آزمایشگاه ها، اسانس ها و تجهیزات مربوط به آزمایشگاه استفاده می شود. قیمت جیوه قرمز لانه خفاش به دلیل دستیابی بسیار دشوار به آن، از سایر انواع جیوه قرمز بالا تر است؛ برای دستیابی به این نوع از جیوه قرمز باید سختی های زیادی را متحمل شد و تا کنون افراد زیادی برای یافتن جیوه قرمز لانه خفاش تلاش کردند اما موفق نشده اند.

لانه خفاش

لابستر

طعم و مزه در بافت لابستر با وجود تفاوت هایی که با میگو و خرچنگ ها دارد، چیزی شبیه به هر دو این موجودات است. لابستر یا شاه میگو دارای گوشتی کم چرب و ترد بوده و تقریبا طعمی شیرین دارد. یکی از موارد در تعیین و قیمت گذاری میگو مسئله ی میزان صید این موجودات در بازه های زمانی مختلف است، چنانچه میزان حجم صید کمتر باشد، به دلیل کمبود لابستر قیمت آن نیز افزایش می یابد، در نتیجه قیمت شاه میگو لابستر به نرخ روز محاسبه شده و متغیر است. شاه میگوی لابستر از غذا های بسیار پر خاصیت می باشد اما اغلب افراد به دلیل قیمت به نسبت بالای این غذا، نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند. تولید شاه میگو به دو صورت دریایی و پرورشی امکان پذیر است و این مسئله می تواند بر میزان قیمت آن نیز تاثیرگذار باشد.

لابستر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا