اقتصادی

زمین رایگان برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها از ۱۹ آبان امسال به بعد متولد می‌شود زمین رایگان اختصاص می‌یابد که شب گذشته توسط معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان یک برنامه تلویزیونی، اولین قطعه زمین به یک زوج که دارای فرزندان چهارقلو اهدا شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، شب گذشته در جریان برنامه تلویزیونی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سند یک قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار یک زوج دارای فرزندان چهارقلو از شهر خوی قرار گرفت. رستم قاسمی گفت: در سالروز ولادت حضرت زهرا یک تکه زمین به خانواده‌هایی که دارای ۴ قلو هستند و یا فرزند چهارم آن‌ها امسال به دنیا آمده باشد تخصیص می‌یابد.

با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ۱۹ آبان، به خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها بعد از این تاریخ به دنیا بیاید، زمین رایگان اختصاص می‌یابد.

محمود محمودزاده در این خصوص گفت: در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر کسانی که از تاریخ تصویب قانون تعالی خانواده، صاحب فرزند سوم شوند از سوی وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت، قطعه زمینی به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این تخصیص به صورت سه دانگ سه دانگ است؛ به طوری که سه دانگ به پدر و سه دانگ به مادر تعلق می‌گیرد.

محمودراده همچنین گفت: در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر که به عنوان کلان‌شهر محسوب می‌شوند در شهرهای جدید آن‌ها که مجاور این شهرها است این واگذاری صورت می‌گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا