کسب و کار

زندگیتو با سر سوزن زیر و رو کن

برای اینکه بتوانید در آینده فرد موفقی باشید باید گذشته خود را دور بریزید و با یک بسمه الله شغل جدید خود را در زمینه ی محصولی پر سود آغاز کنید ما در این راستا به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت خود را در زمینه ی انواع سر سوزن آغاز کنید زیرا با فروش بالا و سود های بسیاری که دارند می توانند تغییرات بسیاری را در شرایط زندگی شما به وجود آورند برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار با ما همراه  باشید.

سرسوزن انسولین گلد فاین

سرسوزن انسولین برند گلد فاین دارای ویژگی های همچون: کیفیت بالا، داشتن تایدییه سازمان جهانی بهداشت، متناسب بودن با تمامی قلم های انسولین، برخورداری از دیواره ای نازک، سری صاف و کاملا استاندارد و غیره می باشد مهم ترین و اصلی ترین مشخصه سرسوزن انسولین گلد فاین راحتی تزریق می باشد و به دلیل طراحی خاص سری این محصول هیچگونه دردی را فرد مبتلا به دیافت حس نخواهد کرد و از پاره شدن و خونریزی پوست جلوگیری می کند.

این محصول دارای تکنولوژی تراش ۳ گانه می باشد و به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تولید می شود و سلامت و راحتی بیمار در اولیت سازنده این محصول قرار دارد مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید سرسوزن انسولین گلد فاین وجود دارد توجه به عالنت استاندارد درج شده روی محصول می باشد و باید از بالا بودن کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

سرسوزن انسولین ایرانی

امروزه بیماری دیابت به یکی از شایع ترین بیماری ها در سطح جهان تبدیل شده است و در صورت پیشرفت بیماری باید روزانه سرسوزن انسولین ایرانی مصرف شود و سرسوزن انسولین ایرانی کمک زیادی به افراد مبتلا می کند برای تزریق انسولین به منظور برگردان قند خون به حالت نرمال وجود سر سوزن بسیار ضروری می باشد و ساختار این محصول نیز به گونه طراحی شده که در حین مصرف بیمار کم ترین میزان درد را تحمل کند.

به دلیل داشتن یک پوشش سیلیکونی بسیار عالی، سر سوزن به راحتی به درون پوست نفوذ پیدا می کند و علاوه بر راحتی تزریق به بافت پوست نیز آسیب وارد نمی کند و دارای تاییده از سوی سازمان بهداشت می باشد این محصول کاربردی و با اهمیت به دلیل اینکه در داخل کشور تولید می شود، دارای نرخ بسیار مناسبی می باشد و برای مصرف کننده مقرون به صرفه خواهد بود و این موضوع دلیل بر مرغوبیت پایین محصول نیست.

سرسوزن انسولین ایرانی

سرسوزن انسولین بی دی

برای خرید سرسوزن انسولین بی دی لازم است به نکات متعددی توجه فرمایید یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید این سرسوزن ها، توجه به ضخامت آن ها می باشد برای خرید این محصول باید توجه داشته باشید که سرسوزن نباید ضخامت بالایی داشته باشد و تا حد ممکن باید نازک باشد تا در صورت استفاده مداوم به پوست فرد آسیبی نرساند.

علاوه بر این در هنگام خرید سرسوزن انسولین باید توجه داشته باشید که سایز های مختلفی از سرسوزن های انسولین وجود دارند هرکدام از این سر سوزنها با توجه به موارد مختلف مورد استفاده باید خریداری شوند که پر مصرف ترین آن ها سرسوزن هایی با سایز ۶ می باشد قیمت سرسوزن انسولین بی دی با در نظر گرفتن موارد مختلف و بسته بندی های متنوع این محصول از ۲۲۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر می باشد.

سرسوزن انسولین بی دی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا