کسب و کار

زندگیم را با ثروت متحول کردم

زندگی ما با تولد شروع نمی‌شود، بلکه با تحول آغاز می شود. لازم نیست بزرگ باشی تا شروع کنی. شروع کن تا بزرگ شوی. این جمله مرا متحول کرد و باعث شد به خودم بیایم و برا رسیدن به هدفم که کسب وکار پردرآمد بود شروع کنم به قدم برداشتن و با قدم های کوچک به موفقیت های بزرگ برسم در ادامه مقاله همراه ما باشید.

شرکت پسته خندان کرمان

شرکت پسته خندان کرمان پسته های تولید شده را از بهترین باغات به عمل آورده اند و با پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا بسته بندی کرده اند . برخی از بسته بندی های پسته دستچین ما بسیار جذاب و شکیل می باشند و شما می توانید آنها را به عنوان هدیه به دوستان وآشنایان خود تقدیم کنید.

علیرغم ارزش غذایی مغز پسته، حساسیت آن به آفلاتوکسین (AF) یک خطر بالقوه برای سلامتی است. این ممکن است ضررهای اقتصادی قابل توجهی را نیز برای تولیدکنندگان ایجاد کند.

پسته خندان نمکی

پسته دارای انواع مختلفی می باشد از جمله پسته کله قوچی، پسته اکبری، پسته اوحدی، پسته بادامی، پسته سفید نوق، پسته خندان نمکی، پسته قزوینی، پسته دامغان، پسته خنجری و غیره.

در ادامه این مطلب قرار است که اطلاعات شما در مورد انواع پست را تکمیل نماییم و مطالب بسیار مفید و آموزنده را برای تان شرح دهیم پس تا انتها آن را مطالعه کرده و به اطلاعات خود بیافزایید.

یکی از معروف ترین انواع گونه های مختلف درخت پسته که دارای میوه بسیار درشت و تخم مرغی شکل می باشد پسته خندان اکبری است که باردهی بسیار بالایی دارد و معمولاً برای مصرف خوراکی از آن استفاده می شود.

پسته ی خندان را به عنوان آجیل مصرف می کنند و معمولا در هنگاممراسمات مهم مانند عید نوروز، شب یلدا و غیره آن را خریداری می نمایند. پسته کله قوچی نیز از دیگر ارقام پر طرفدار می باشد که مغز شبیه به فندق دارد و باردهی آن نیز بالا می باشد.

پسته خندان نمکی

پسته خندان امروز

پسته خندان امروز نیز از نمونه های تجاری معروف می باشد که در اواخر شهریور ماه قابل برداشت است و خنجری دامغانی نیز از از دسته از درخت پسته ها با باردهی بالا می باشد که از نوع دیر رس است. پسته نسبت به سایر آجیلها دارای کالری کم تری می باشد و معمولا بدون کلسترول است و همچنین سرشار از ویتامین و مواد مغذی است. پسته فیبر زیادی دارد و به هضم غذا کمک بسیاری می کند. یک منبع سرشار از فسفر و پتاسیم است و به تنظیم ضربان قلب کمک بسیاری می کند.

پسته خندان امروز

 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا