کسب و کار

ساده فکر کنید و زندگی خود را از ثروت بسازید

برای اینکه شما هم مثل دیگر افراد موفق و ثروتمند به ثروت دست پیدا کنید، می توانید حوزه های پولساز از جمله حوزه لبنیات را برای خود انتخاب کنید و روی آن کار کنید.

کشک مایع سنتی

کشک مایع سنتی به صورت جامد در زیر نور خورشید تهیه می شود، به این صورت که پس از اینکه غلیظ شد به اشکال هندسی متفاوت که معمولا گرد یا تخته ای است تهیه شده و در زیر نور آفتاب خشک می شود و قابل استفاده است، در روش تولید کشک جامد صنعتی، توسط دستگاه هایی که حرارت تولید می کنند در دمای معینی رطوبت آن گرفته شده و روانه بازار می گردد.

کم چرب ترین پنیر پیتزا

یکی از پر طرفدار ترین مواد غذایی که بین مردم استفاده می شود پنیر پیتزا خانگی موزارلا است که کم چرب ترین پنیر پیتزا محسوب می شود و برای افرادی که چربی بالای دارند نمی توانند غذای چرب را بخورند می توانند از نمونه کم چرب این محصول استفاده کنند این نوع مواد غذایی دارای چربی فراوانی است.

اخبار مرتبط
کم چرب ترین پنیر پیتزا


پنیر موزارلا

اکثر مردم گمان می کنند به خاطر ریشه و رگ پیتزا که اسپانیایی است پنیر آن هم اسپانیایی است از مدل های جدید پنیر موزارلا می توان به موزارلا اشاره کرد که ریشه و رگ آن ایتالیایی است. پنیر پیتزا از نظر بافتی که دارد یک پنیر نیمه جامد به شمار می آید چربی و پروتئین پنیر پیتزا کیلویی متفاوت است مثلا پنبر پیتزا موزارلا منشاء چربی و گیاهی آن لبنی است.

پنیر موزارلا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا