اجتماعی

ساعت‌کاری موزه‌ها در نوروز ۱۴۰۲ و ماه رمضان اعلام شد

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی گفت: ساعت‌کار موزه‌ها ومجموعه‌های تاریخی در نوروز ۱۴۰۲ و ماه‌مبارک‌رمضان تا ساعت ٢١ تعیین شده است.

‌به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه نوروز ١۴٠٢ با ماه مبارک رمضان مقارن شده است بنا به دستور مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور فراهم کردن امکان بیشتر برای مردم و مسافران عزیز ساعت کار موزه‌ها، مجموعه‌های تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی تحت پوشش این وزارتخانه در ماه مبارک رمضان از ساعت ١٠صبح تا ٢١ تعیین شده است.

دارابی خاطرنشان کرد: همه موزه‌ها و اماکن فرهنگی و تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ٢۵ اسفندماه پذیرای مسافران نوروز خواهد بود.

به نقل از: روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا