ورزش

ساعت دقیق بازی ایران و لبنان+ لینک خرید بلیط

ساعت دقیق بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان مشخص شد، این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ساعت دقیق بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان کی است؟

بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود بازی بدون حضور تماشاگران است.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران، دقایقی قبل، از قطعی شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه برای این دیدار خبر داد.

همچنین به گفته احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی یک‌سوم از سکو‌های ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در اختیار هواداران تیم ملی خواهد بود.

این ورزشگاه دارای گنجایش ۲۷ هزار نفری است و شهریور ۹۶ با پشتیبانی مالی آستان قدس رضوی تاسیس شده است.

سامانه فروش بلیت از طریق آدرس footballeticket.ir و طبق کد ملی افراد واکسن زده بررسی می‌شود.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان، آخرین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی است. تیم ملی ایران برای زنده نگه داشتن شانس صدرنشینی خود در این گروه و جلوگیری از سقوط بیشتر در رنکینگ فیفا، نیازمند پیروزی در این مسابقه است.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۹ فروردین در آخرین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان لبنان خواهد بود

هاشمی جواهری، سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، گفت: ظرفیت حضور تماشاگرها یک سوم ورزشگاه یعنی ۸هزار نفر خواهد بود.

هاشمی جواهری افزود: هیأت فوتبال استان مسئول برگزاری مسابقه است اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان ناظر و کمک‌کننده به فدراسیون و هیأت فوتبال استان است و مجری فدراسیون فوتبال استان است.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای نحوه بلیط فروشی تماشاگران و دیگر جزئیات جلسه برگزار می‌کنیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا