اجتماعی

ساعت طرح ترافیک هفته بعد مشخص می‌شود

تصمیم‌گیری در خصوص افزایش ساعت طرح ترافیک منوط به تصمیم‌گیری وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر عبدالمطهر محمدخانی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال افزایش ساعت طرح ترافیک از روز چهاردهم فروردین وجود دارد، گفت: شورای ترافیک تاکنون تصمیمی در این مورد نگرفته و هر گونه تصمیم‌گیری منوط به بررسی شرایط جدید بعد از بازگشایی همه مدارس و دانشگاه‌ها است و در حال حاضر نحوه اجرای طرح ترافیک به مانند قبل است.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شورای ترافیک در حال حاضر منتظر تصمیم‌گیری وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم است و اینکه آیا همه مدارس به‌صورت واقعی و قطعی باز خواهد شد یا خیر.

وی تصریح کرد: پس از ارزیابی وضعیت ترافیک، احتمالاً در ابتدای هفته آینده در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

پیش از این، عمار سعیدیان‌فر، سرپرست معاونت بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: ساز و کار اجرایی مصوبه مدیریت محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در سال ۱۴۰۱ مطابق با طرح ترافیک سال ۱۴۰۰ است. تنها تفاوت آن نسبت به سال ۱۴۰۰، افزایش تعرفه‌ها طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا