فرهنگی

ساعت کاری ادارات در شب‌ قدر

با مصوبه هیات وزیران، ساعت کاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنجشنبه و دوشنبه با تأخیر آغاز می‌شود.

به گزارش روند بازار، دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنجشنبه و دوشنبه چه ساعتی در محل کار خود حاضر شوند؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هیات وزیران با توجه به فرا رسیدن شب‌‌های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، برای توفیق هرچه بیشتر در احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب های پرفضیلت، مطابق سنوات گذشته مصوب کرد زمان شروع به کار تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر همراه باشد.

پیش از این علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم فروردین از تصمیم هیات وزیران برای یک ساعت زودتر تمام شدن ساعت کاری کارکنان دولت در ماه رمضان خبر داده بود.

همچنین احمد وحیدی وزیر کشور ده روز بعد برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم با بیان اینکه «محدودیت خاصی برای شب های احیا نداریم» گفته بود «عزیزانی که واکسن زده‌اند و سطح ایمنی خوبی دارند در این مراسمات شرکت کرده و اگر واکسن نزده‌اند نسبت به زدن واکسن اقدام کنند تا اجتماعات با ایمنی کامل برگزار شود.»

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا