اقتصادی

مراکز غیر مجاز توزیع دام زنده در تهران ساماندهی می‌شوند

دادستان تهران از اجرای طرح ساماندهی مراکز غیرمجاز توزیع دام زنده خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایلنا، علی صالحی در راستای مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی و جلوگیری از شیوع بیماری‌های خطرناک مشترک بین انسان و دام، بیان کرد: بازرسی مستمر از مراکز تولید و پخش فراورده‌های خام دامی، نظارت بر عملکرد و وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌ها، جلوگیری از فعالیت مراکز غیر مجاز نگهداری و کشتار دام، به ویژه در محل سکونت و معابر تهران و مراکز عرضه دام زنده، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این برنامه در حال حاضر در دستور کار دادسرای ناحیه ۲۶ تهران (جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی) قرار گرفت و در این مرحله، دستور قضایی جهت ورود، بازرسی، جمع آوری و پلمپ مراکز عرضه و کشتار غیر مجاز دام در منطقه ۴ شهرداری تهران خطاب به اداره دامپزشکی تهران و پلیس امنیت اماکن فاتب و شهرداری این منطقه صادر شد.

دادستان تهران تصریح کرد: در این طرح مشترک بیش از ۵۰ راس دام کوچک ضبط و جهت نگهداری به مراکز مجاز نگهداری دام به منظور قرنطینه و انجام معاینات بالینی منتقل و مراکز غیر مجاز و فاقد شرایط بهداشتی نیز تخلیه و پلمپ شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا