سامانه اطلاعات مشاغل ۱۱۸ نوین بانک اطلاعات مشاغل رایگان

با توجه به نیاز همیشگی شهروندان به اطلاعات و تلفن های تجاری و دولتی اقدام به تولید و راه اندازی سامانه ۱۱۸ نوین بعنوان بزرگترین پایگاه اطلاعات مشاغل در کشور نمودیم .هدف ما در دسترس قرار دادن اطلاعات و مشخصات مریوط به مشاغل خصوصی و دولتی به عموم شهروندان و کاربران می باشد.

۱۱۸ نوین شامل اطلاعات مشاغل خصوصی و دولتی است و بطور رایگان این اطلاعات را ثبت و منتشر می نماید.

در این سامانه اطلاعات و مشاغل دسته بندی شده اند

در سطح اول شامل :

در سطح دوم مشاغل و صنوف مربوط به هر یک از گروه های سطح یک دسته بندی شده اند . در سطح دو بیش از ۵۰۰ عنوان شغلی و صنفی وجود دارد . درهر یک از این عناوین اطلاعات کسب و کارهای فعال و مرتبط نمایش داده می شود.

در این بخش به معرفی تعدادی از عناوین می پردازیم :

باربری مشهد به شهرستان

لیست باربری های برون شهری مشهد و حمل بار و اثاثیه یکی از نیازهای همیشگی شهروندان می باشد . اگر برای حمل کالا و اثاثیه منزل یا محل کار خود نیاز به خدمات حمل و نقل بار دارید می توانید با مراجعه به بخش حمل و نقل کالا در گروه حمل و نقل/خودرو اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. خدمات باربری ها شامل موارد زیر می باشد:

باربری مشهد به شهرستان

اگر درباره حمل و نقل کالا و جابجایی بار و اثاثیه سوالاتی داشتید می توانید با مراجعه به بخش حمل و نقل کالا در گروه حمل و نقل/خودرو سامانه اطلاعات مشاغل ۱۱۸ نوین و تماس با کسب و کارهای ثبت شده ، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید . سوالاتی همچون :

خدمات پرستاری در منزل مشهد شبانه روزی

خدمات پرستاری در منزل مشهد شبانه روزی و خدمات پزشکی در منزل مشهد از جمله مشاغل ضروری برای شهروندان است . مراکز ارائه دهنده این خدمات با بهره گیری از پرسنل متخصص و با مهارت ، خدمات متنوعی را به خانواده ها و اقشار مختلف ارائه می دهند. این خدمات طیف وسیعی از نیازها را در بر می گیرد از جمله :

خدمات پرستاری در منزل مشهد شبانه روزی

اگر به دنبال سوالات زیر هستید می توانید با مراجعه به سامانه اطلاعات مشاغل ۱۱۸ نوین و تماس با مراکز خدمات پزشکی پرستاری در منزل ، پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

قالیشویی و مبل شویی در مشهد

اگر به دنبال شماره تلفن قالیشویی مشهد هستید و قصد دارید چند قالیشویی را با هم مقایسه کنید یا اگر به دنبال عبارات زیر هستید ، سریع ترین و بهترین راه حل استفاده از سامانه اطلاعات مشاغل ۱۱۸ نوین است . با مراجعه به گروه قالیشویی ها می توانید لیست قالیشویی های مشهد را مشاهده کنید و با آنها تماس بگیرید.

قالیشویی تمام اتوماتیک در مشهد

برخی یا شاید همه قالیشویی ها خدمات مبل شویی را نیز انجام می دهند و حتی در محل و منزل شما نیز خدمات مبل شویی را ارائه می دهند اگر نیاز به این خدمات دارید و یا اگر به دنیال عبارات زیر هستید می توانید با قالیشویی ها و مبل شویی های موجود در سامانه اطلاعات مشاغل ۱۱۸ نوین نیاز خود را مرتفع سازید .

بهترین مبل شویی مشهد

در بانک اطلاعات مشاغل ۱۱۸ نوین اطلاعات به طور رایگان ثبت و منتشر می گردد . اگر صاحب شغل و کسب و کار هستید و تمایل به ثبت اطلاعات شغلی خود در سامانه اطلاعات مشاغل ۱۱۸ نوین دارید با شماره ۰۵۱۳۶۰۴۰۰۰۱ تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل