اجتماعی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۶ تیرماه

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا ۱۶ تیرماه سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور وارد خواهد شد.

به گزارش روند بازار، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امشب در ارتفاعات مرکزی البرز، ارتفاعات استان کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان  شاهد بارش های پراکنده هستیم گفت: از  فردا شنبه تا سه‌شنبه در ارتفاعات مرکزی البرز، شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، جنوب کرمان، شمال هرمزگان، ارتفاعات فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز  یکشنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و در پنج روز آینده در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیائیان تصریح کرد: جمعه خلیج فارس، یکشنبه دریای خزر و پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

او اظهار کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و وضعیت کنونی آسمان تهران، صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و گاهی افزایش باد با بیشینه ۳۹ و کمینه ۲۵ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا