اجتماعی

متقاضیان طرح حمایتی مسکن بخوانند + لینک ثبت‌نام

چند روزی است که امکان ثبت‌نام برای خانواده های دارای سه فرزند در سامانه نهضت ملی مسکن فراهم شد. طرحی که در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جعیت است. حالا هم امکان ثبت‌نام مددجویان کمیته امداد خمینی در این سامانه اضافه شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ثبت‌نام متقاضیان روستایی طرح‌های حمایتی مسکن از ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

آنطور که رستم قاسمی، وزیر راه و شهر‌سازی وعده داد عملیات ساخت حداقل ۲ میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن تا مرداد ماه‌ سال‌جاری آغاز می‌شود.

پنجم اردیبهشت ماه امکان ثبت‌نام برای خانواده های دارای سه فرزند در سامانه نهضت ملی مسکن فراهم شد. طرحی که در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جعیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوار‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن در بخش نوع سرپرستی با انتخاب گزینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.»

مددجویان کمیته امداد هم می‌توانند ثبت‌نام کنند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفته افراد تحت پوشش این نهاد نیز می‌توانند در سامانه جماع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کنند.

پیمان ترکمانه به ایسنا گفت: «خانوارهای روستایی تحت حمایت کمیته امداد فاقد مسکن می‌توانند در بازده زمانی تعیین شده به این سامانه مراجعه کنند. ضمن وارد کردن تمامی اطلاعات، نسبت به بارگذاری کامل مدارک مربوطه اقدام کنند.»

لینک سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن


متقاضیان فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد می‌توانند با مراجعه به سامانه https://saman.mrud.ir/ در طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کنند.

پیمان ترکمانه درباره این طرح گفت: «در مراحل گذشته به دلیل محدودیت‌های سامانه و عدم امکان ثبت‌نام همزمان، صرفا ثبت‌نام از متقاضیان شهری صورت گرفت. متقاضیان روستایی تاکنون ثبت‌نام نشده‌اند.»

آنطور که ترکمانه گفته متقاضیان شهری به دلیل آغاز ثبت‌نام متقاضیان روستایی صرفا تا پایان وقت اداری ۹ اردیبهشت مهلت مراجعه و ثبت نام در سامانه ملی مسکن را دارند.

متقاضیان باید نسبت به وارد کردن اطلاعات خود دقت داشته باشند. زیرا آنطور که ترکمانه گفت کد ملی، شماره همراه و شهر محل تقاضای متقاضیان در سامانه طرح های حمایتی مسکن پس از انتخاب قابل تغییر نیست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا