اقتصادی

فروش محصولات فقط از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای، نسبت به ثبت‌نام محصولات از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات و انجام فرآیند قرعه‌کشی از طریق این شرکت تاکید کرد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، با توجه به تغییر فرایند فروش و قرعه کشی محصولات، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای به متقاضیان خرید خودرو درباره سودجویان هشدار داد.

متن اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو به این شرح است:

با توجه به این‌که فرآیند فروش و قرعه‌کشی محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از طریق این شرکت و سایت فروش اینترنتی محصولات صورت می‌گیرد، لازم است تا متقاضیان نسبت به شکل گیری فعالیت سودجویان و گمراه کردن آنان در ثبت نام خودرو هوشیار باشند.

با تصمیم وزارت صمت، از این پس تمامی طرح‌های فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی esale.ikco.ir صورت می‌گیرد و فرآیند قرعه‌کشی نیز با حضور نهاد‌های نظارتی توسط ایران‌خودرو به اجرا گذاشته می‌شود.

اخیرا برخی افراد سودجو اقدام به ارایه اطلاعات نادرست به متقاضیان کرده و در تلاش برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از مشتریان هستند.

تاکید می‌شود، اخبار و اطلاعات مرتبط با گروه صنعتی ایران‌خودرو صرفا از طریق پایگاه خبری این شرکت به نشانی ikcopress.ir و شبکه‌های اجتماعی داخلی این شرکت دنبال شود.

به نقل از: ایران خودرو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا