اجتماعی

سفرهای زمینی اربعین امسال انجام می شود

قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برنامه ریزی و هماهنگی با انجمن‌های صنفی حمل و نقل عمومی مسافر و دستگاه‌های مرتبط برای سفرهای اربعین حسینی امسال خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر فرامرز مداح، قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به آماده سازی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای کشور برای سفرهای اربعین حسینی گفت: از اوایل مهرماه سال جاری مصادف با ایام اربعین حسینی و پیک سفرها به عتبات عالیات، اعزام اتوبوس‌ها برای جابجایی زائران انجام می‌شود که از هم اکنون باید برنامه ریزی های لازم با انجمن‌های صنفی و دستگاه‌های دخیل به عمل آید.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: واکسیناسیون بخش‌هایی از حمل و نقل جاده‌ای و راهداری که با آحاد مردم بیشتر سروکار دارند در حال پیگیری است.

مداح بر بهینه سازی و کاهش هزینه‌ها تاکید کرد و بیان کرد: در شرایط کنونی تلاش نیروی انسانی در ستاد و در استان‌ها در قالب بهره وری می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و بهینه سازی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری منجر شود.

وی افزود: مشکلات مربوط به تأمین تجهیزات، دستگاه‌ها و اقلام مورد نیاز سازمان در بخش‌های مختلف حائز اهمیت و خریدها الزاماً به صورت نقدی انجام می‌شود که برخی مواقع موجب کندی کارها می‌شود.

داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز گفت: در سال جاری سفرهای مربوط به اربعین حسینی و عتبات عالیات را خواهیم داشت و بخش عمده‌ای از ناوگان اتوبوسی به آن سمت گسیل خواهند شد، لذا از هم اکنون بایستی جلسات متعدد با حضور انجمن‌های صنفی برگزار شود تا بتوان مطابق برنامه‌ای جامع و مدون همانند سال‌های قبل این وظیفه مهم را به انجام برسانیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا