اجتماعیاقتصادی

سقف وام مشاغل خانگی ۵۰ میلیون تومان شد

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی گفت: سقف وام برای مشاغل خانگی به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر ، خانم مهناز امامدادی گفت: سقف وام مشاغل خانگی برای اشخاص حقیقی پیش از این ۲۰ میلیون تومان بود و برای فعالیت‌های گروهی و شبکه‌ای و پشتیبانی هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: رویکرد ما تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت‌های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت بر فرآیند اجرای طرح از طریق نرم‌افزار کنترل پروژه و بازدیدهای میدانی است.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مرحله شامل شناخت ظرفیت‌ها و مزیت‌های منطقه است و، توانمندی افرادی که در رشته‌های مختلف در آنجا وجود دارند و افرادی که می‌توانند در این روند مفید باشند. مرحله دوم تقویت افرادی است که می‌توانند در این طرح مفید باشند و در مباحث کارآفرینی، بازارشناسی و … آموزش‌هایی ارائه می‌شود.

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور افزود: فهرست این کسب و کارها را داریم و با توجه به استحقاق آن‌ها برای دریافت این تسهیلات به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا