اقتصادی

استیبل‌کوین لونا حدود ۴۰۰ درصد سود خود را از دست داد!

صبح امروز استیبل‌کوین لونا بیش از ۴۰۰ درصد رشد کرد و به قیمت ۳۱ سنت رسید اما دوباره همه سود خود را از دست داد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، چند هفته پیش بود که استیبل‌کوین لونا با عنوان UST در اتفاقی عجیب از دلار جدا شد و به شدت ریزش کرد. این ریزش آنقدر سریع بود که در کمتر از یک هفته این رمزارز به زیر یک دلار رسید و همه را ناامید کرد. اما امروز یک اتفاق عجیب دیگر افتاد که حتی از ریزش سریع این ارز هم عجیب‌تر بود. UST امروز صبح دو بار ۴۰۰ درصد رشد کرد و ۰/۰۶ دلار به حدود ۳۲ سنت رسید اما دوباره سقوط کرد و حالا در محدوده ۰/۰۷ دلار معامله می‌شود.

ارزش بازار استیبل‌کوین لونا (UST) امروز به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رسید. این درحالی است که ارزش بازار این ارز دیجیتال در زمان کف قیمتی حدود ۵۰۰ میلیون دلار بود. UST بعد از صعود ۴۰۰ درصد صبح امروز به رتبه ۲۵ بازار رمزارزها صعود کرد. اما دوباره ارزش بازار خود را از دست داد و حالا با ارزش بازار ۸۰۰ میلیون دلار در رتبه ۶۵ بازار قرار دارد.

وقتی رمزارز لونا به زیر یک دلار سقوط کرد بسیار از معامله‌گران بازار رمزارزها لونا خریدند تا در صورت برگشت این ارز دیجیتال سود کنند اما تا به امروز برگشتی در کار نبود. بنیاد لونا وقتی همه چیز خوب بود بیت‌کوین‌هایش را به رخ می‌کشید اما مجبور شد همه ۸۰ هزار بیت‌کوین خود را برای جمع‌آوری عرضه بفروشد.

ارز دیجیتال لونا هم در محدوده ۰/۰۰۰۱۷۲۸ دلار معامله می‌شود و این نوسان‌های وحشتناک استیبل‌کوین لونا تاثیری روی قیمت آن نداشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا