اجتماعی

احتمال سقوط سنگ و ریزش بهمن در ارتفاعات استان تهران

تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، نسبت به احتمال سقوط سنگ و ریزش بهمن در ارتفاعات استان هشدار داد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از تداوم آماده باش ستاد مدیریت بحران در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی هشدار زرد افزایش دما صادر شده است.

یزدی مهر با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی از امروز جمعه ۲۸ بهمن ماه تا یکشنبه ۳۰ بهمن ماه افزایش دما و وزش باد در مناطق مستعد پیش بینی شده است افزود: در ارتفاعات استان تهران، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: توصیه اکید مدیریت بحران به همه کوهنوردان حرفه‌ای و آماتور این است که به طور جدی از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند.

وی عنوان کرد: احتیاط در گذر از جاده‌های کوهستانی نیز مورد توصیه است.

یزدی مهر تاکید کرد: آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران لازم است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا که پیش از این صادر شده بود نیز گفت: طبق این هشدار از امروز جمعه بعدازظهر ۲۸ بهمن تا روز دوشنبه یکم اسفندماه با افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا روبرو خواهیم بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا