کسب و کار

انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی خشک

از زمانی که سبک زندگی در تمام جهان به سمت مدرن شدن پیشرفت، صنعت بسته بندی مواد غذایی نیز به شدت گسترش یافت. بسته بندی مواد غذایی، هویت شرکت تولیدکننده، نوع و مشخصات محصول را به مشتریان معرفی می‌ کند‌. جذاب بودن بسته بندی مواد غذایی مختلف در ترغیب مشتریان به خرید نقش بسیار مهمی ایفا می‌ کند‌. حفظ کیفیت، سلامت و افزایش ماندگاری مواد غذایی از مزایای بسیار مهم بسته بندی محسوب می‌ شود‌. یکی از محصولات پلاستیکی پرکاربرد که در صنعت بسته بندی مواد غذایی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده، سلفون بسته بندی مواد غذایی خشک است‌. کارخانجات زیادی در سراسر ایران در زمینه تولید انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی خشک شامل سلفون بسته بندی ادویه، سلفون بسته بندی حبوبات و سلفون بسته بندی خشکبار مشغول فعالیت هستند‌. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی خشک بپردازیم و در پایان بهترین تولید کننده این محصولات را معرفی کنیم.

سلفون بسته بندی ادویه

سلفون بسته بندی ادویه

همه ما می‌ دانیم که ادویه جات یکی از مهم‌ ترین طعم دهنده ها و چاشنی هایی هستند که استفاده از آن ها به خوشمزه شدن همه غذاها کمک می کند. در تمام آشپزخانه ها ادویه هایی مانند زعفران، دارچین، جوز هندی، فلفل، پودر کاری، آویشن، زیره، زردچوبه، فلفل سیاه، خردل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. برای حفظ کیفیت اولیه و افزایش ماندگاری انواع ادویه به منظور نگهداری طولانی مدت، آن ها را بسته بندی می‌ کنند و در فروشگاه های مواد غذایی به فروش می رسانند. با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط فعلی جوامع مختلف در سراسر دنیا بسته بندی بهداشتی مواد غذایی خشک از جمله انواع ادویه برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد. بسته بندی ادویه جات با روش ها و انواع مختلفی انجام می‌شود‌. یکی از پرمصرف‌ترین انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی خشک، سلفون بسته بندی ادویه نام دارد. این نوع سلفون توسط شرکت‌های تولید کننده مواد پلاستیکی و با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلنی ساخته می شود.

تفاوت سلفون بسته بندی ادویه با نایلون

نایلون بسته بندی ادویه به دو شکل تولید و عرضه می شود. نوع اول نایلون ساده بسته بندی ادویه است که برای استفاده در عطاری ها و غرفه های نمایشگاهی عرضه کننده مواد غذایی خشک مانند ادویه تولید می شود و در هنگام فروش ادویه های فله ای برای تحویل ادویه به مشتری آن را در داخل نایلون بسته بندی ساده می ریزند. سلفون ادویه جات ساده نسبت به نایلون، براقیت و شفافیت بالاتری دارد و به چاپ نیازی ندارد. نوع دوم نیز نایلون بسته بندی ادویه چاپ دار از جنس opp و cpp با قابلیت چاپ پذیری بسیار بالا است که توسط تولیدی‌ های عمده و صنعتی خریداری می شود. این تولیدی ها در زمان سفارش از تولید کننده سلفون درخواست می‌ کنند که لوگو، مشخصات و طرح مورد نظرشان را روی نایلون چاپ کند. اگر برند تولید ادویه جات معروف نباشد، با استفاده از چاپ با کیفیت می توان تعداد مشتریان را افزایش داد.

نکته بسیار مهمی که در تولید نایلون بسته بندی مواد غذایی خشک مانند ادویه حائز اهمیت است، رعایت استانداردها و اصول بهداشتی می باشد. با توجه به تماس مستقیم سلفون با ادویه جات آن را با مواد اولیه فود گری به عنوان مواد اولیه بهداشتی و سالم برای مواد غذایی تولید می کنند.

سلفون بسته بندی حبوبات

سلفون بسته بندی حبوبات

یکی دیگر از انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی خشک، سلفون بسته بندی حبوبات است. بسته بندی حبوبات با استفاده از این نایلون، نگهداری، انبار کردن، حمل و نقل و فروش حبوبات را تسهیل می کند‌. این نایلون اجازه نفوذ آب و رطوبت به داخل بسته بندی را نمی دهد. همه مشخصات و اطلاعات حبوبات به همراه وزن، تاریخ تولید، شرکت تولید کننده و تاریخ انقضا بر روی سلفون بسته بندی حبوبات درج می شود. وقتی حبوبات در داخل سلفون بسته بندی می شوند، چیدمان آن ها در قفسه های عرضه کننده این مواد غذایی راحت تر خواهد شد. نایلون بسته بندی مواد غذایی خشک مانند حبوبات به سه شکل شفاف، کاملا رنگی و چاپدار و به صورت پنجره شفاف تولید می شود.‌ با توجه به بالا بودن وزن حبوبات میزان مقاومت سلفون بسته بندی این مواد غذایی باید بالا باشد تا دچار پارگی و آسیب نشود. برای معرفی برند بهتر است که کیفیت چاپ به صورت تضمینی ارائه شود. برای جلوگیری از تماس مستقیم چاپ با حبوبات داخل بسته بندی از مواد اولیه opp روی مواد cpp لیمنت می‌شوند‌. نایلون های بسته بندی ساده حبوبات برای مواقعی که خرید را به صورت کیلویی انجام می دهید، کاربرد دارد.

سلفون بسته بندی خشکبار

سلفون بسته بندی خشکبار

استفاده از مواد غذایی خشکبار شامل مغزیجات، آجیل، حبوبات، دانه ها، میوه های خشک شده و غیره فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد. محصولات خشکبار سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند و به کشورهای خارجی نیز صادر می شوند. یکی دیگر از انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی خشک که برای افزایش ماندگاری و حفظ کیفیت خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد، سلفون بسته بندی خشکبار است. این نوع سلفون با استفاده از مواد اولیه opp با لمینت cpp تولید می شود و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است‌ و به صورت زیپ دار و پاکتی تولید می شود. از نایلون های زیپ دار برای نگهداری خشکباری که به صورت فله ای خریداری شده نیز استفاده می کنند. سلفون های پاکتی ایستاده و کاست دار به صورت شفاف، متالایز و پشت صدفی طبق خواسته مشتری تولید می شود. برای افرایش چشمگیری بسته بندی انواع خشکبار کیفیت چاپ سلفون بسته بندی و جذب مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. در کارخانه های تولید کننده سلفون از یک الی هشت رنگ فول اچ دی با بهترین کیفیت و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ استفاده می شود.

خرید انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی از تجارت پلیمر ژوبین

برای خرید انواع متنوع سلفون بسته بندی مواد غذایی مانند سلفون بسته بندی ادویه، سلفون بسته بندی حبوبات و سلفون بسته بندی خشکبار با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا می توانید به سایت شرکت تجارت پلیمر ژوبین با آدرس اینترنتی https://tejaratpolymerjobin.com/ مراجعه کنید. این شرکت یکی از برترین شرکت‌ های تولید کننده محصولات پلی اتیلنی است که با برطرف کردن نیازهای صنعت بسته بندی به صادرات کشور و چرخه اقتصادی کمک شایانی کرده است‌. در این شرکت برای تولید تمام سلفون های بسته بندی مواد غذایی خشک از نظر ابعاد، تعداد و ضخامت هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تمام محصولات به صورت عمده، با کیفیت تضمینی و حذف واسطه ها با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا