اقتصادی

مهم‌ترین حمایت بیت‌کوین از دست رفت!/ سقوط شروع شد؟

بالاخره آن اتفاقی که نباید افتاد و بیت‌کوین محدوده حمایتی ۲۸ هزار دلار را از دست داد. حالا در محدوده ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، مهم‌ترین حمایت بیت‌کوین محدوده ۲۸ هزار دلار بود اما حالا بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار زیر این محدوده معامله می‌شود. بازار رمزارزها نسبت به دیروز حدود ۸ درصد ریزش کرد و این ارز حالا در محدوده ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شود. از بیت‌کوین که بگذریم سایر ارزهای دیجیتال ریزش بیشتری داشتند و بیش از ۱۰ درصد ریزش کردند.

حالا سوال همه این است که بعدش چه می‌شود؟ اگر کندل روزانه زیر محدود ۲۸ هزار دلار بسته شود احتمالا ریزش ادامه دارد. در این شرایط، به نظر می‌رسد همان سناریو بیت‌کوین ۲۱ هزار دلاری محتمل می‌شود. تجارت‌نیوز هم بارها در رابطه با احتمال ریزش بازار رمزارزها گزارش داد.

اخبار مرتبط

اگر منطقی باشیم ریزش بازار خیلی دور از انتظار نبود و این ریزش در مقابل شرایط اقتصاد جهانی کاملا طبیعی است. به دلیل تورم بی‌سابقه در سطح جهانی، احتمال افزایش نرخ بهره و سیاست‌های انقباضی دولت‌ها زیاد است و همین بازار را نزولی می‌کند.

ریزش آلت‌کوین‌ها در صورت تداوم سقوط بیت‌کوین


اگر بیت‌کوین تا ۲۱ هزار دلار ریزش کند احتمالا آلت‌کوین‌ها هم ریزش بیشتری خواهند داشت. برخی از کارشناسان زمانی که بازار در محدوده ۳۰ هزار دلار معامله می‌شد ادعا کردند که آلت‌کوین‌ها از محدوده قیمتی فغلی ۵۰ درصد ریزش می‌کنند.

چند روز پیش تجارت‌نیوز به نقل از AMBCrypto نوشت: چه بخواهید و چه نخواهید بازار در سال ۲۰۲۲ به پایین‌ترین حد خود می‌رسد. احتمال تسلیم شدن زیاد است.

«به نظر می‌رسد آخرین گام برای نزول هنوز برداشته نشده است. احتمالا به‌زودی بیت‌کوین در محدوده ۲۱ هزار تا ۲۳ هزار دلار معامله می‌شود.»

البته بیت‌کوین هنوز زیر محدوده ۲۷ هزار دلار بسته نشده و شاید امید باشد که بیت‌کوین به بالای ۲۸ هزار دلار بازگردد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا