اقتصادی

سهام عدالت امروز ۲۲ خرداد چقدر شد؟

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم امروز در پایان معاملات بازار سرمایه به ۱۰ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۴۱ هزار تومان معادل ۰٫۴۰ صدم درصد کاهش یافت.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با شش هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۴۴ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۶۱ درصد منفی را به ثبت رساند.

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم امروز در پایان معاملات بازار سرمایه به ۱۰ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۴۱ هزار تومان معادل ۰٫۴۰ صدم درصد کاهش یافت.

امروز عمده نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت با روندی منفی و قفل در صف فروش به پایان رسیدند. نمادهای گروه‌های بانکی امروز با روندی نزولی بودند و بیشترین تاثیر منفی را هم در شاخص کل گذاشتند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا