اقتصادی

ارزش سهام عدالت امروز ۶ شهریور چقدر شد؟

امروز بازار سهام روندی مثبت و صعودی را در پیش گرفت و سهام عدالت هم تحت تاثیر تحرکات بازار سهام به ۱۳ میلیون و ۵۹ هزار تومان رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام روندی مثبت و صعودی را در پیش گرفت و  سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت هم تحت تاثیر تحرکات مثبت بازار سرمایه به ۱۳ میلیون و ۵۹ هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت هم امروز به هفت میلیون و ۸۳۵ هزار تومان رسید. همچنین ارزش ۳۰ درصد آن هم به سه میلیون و ۹۱۷ هزار تومان رسید.

امروز پالایش نفت بندر عباس و پتروشیمی جم دو نماد متوقف سبد سهام عدالت بودند و تاثیری در تغییرات قیمتی آن نداشتند. نمادهای گروه بانکی و خودرویی هم امروز با تقاضا همراه شدند و روند مثبتی را داشتند.

گزارش بازار امروز ۶ شهریور

امروز ۶ شهریور، رشد ۲۵هزار و ۵۵۵ واحدی شاخص کل (۱.۶۵درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۵ هزار واحدی قرار داد. شاخص‌ هم وزن ۲.۴۴درصد و ۱۱ هزار واحد رشد را ثبت کرد و در کانال ۴۶۷ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۱۱هزار و ۳۵۵میلیارد تومان رسید. همچنین یش از ۳۹۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار امروز اتفاق افتاد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا