بورس

ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید و حدودا یک میلیون هفته گذشته ریزش داشت.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، تا اواسط هفته گذشته شاخص کل بورس روند ریزشس را در پیش گرفته بود و تنها در یک روز معاملاتی نه تنها شاخص ۳۵ هزار واحد افت را در کارنامه خود ثبت کرد بلکه بیشتر گروه‌ها و نمادهای مستعد رشد هم افت قابل توجهی را داشتند.

از روز دوشنبه به بعد با حمایت‌های دستوری از سمت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس روند کلی بازار تغییر کرد و شاخص در سه روز پایانی معاملات مثبت ماند و حدودا در هفته گذشته ۱٫۵ درصد رشد را داشت.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت هفته گذشته (هفته اول آبان ) به ۱۱ میلیون و ۹۵۹ هزار تومان رسید و در هفته دوم آبان به ۱۰ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان رسید. در مجموع هفته گذشته ارزش سهام عدالت ۹٫۵۳ درصد افت را داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا