بورس

روند ارزش سبد سهام عدالت در هفته گذشته

هفته گذشته سهام عدالت ۰٫۴۰ درصد رشد را ثبت کرد. با وجود روند منفی شاخص هم‌وزن و افت شاخص کل در برخی از روزها اما افت چشمگیری در سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت رخ نداد. ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، هفته گذشته بازار سهام با نوسانات شاخص کل همراه شد و در آخرین روز معاملاتی شاخص در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت. در طی هفته گذشته شاخص کل بورس تغییراتی را ثبت نکرد.

شاخص هم‌زون هم هفته گذشته در بیشتر روزها با اصلاح رو به رو شد و این موضوع نشان می‌دهد روند گروه‌های کوچک بازار در هفته گذشته با نوسانات منفی همراه بوده است. هفته گذشته شاخص هم‌وزن ۱٫۲ درصد اقت را ثبت کرد.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در اولین روز معاملاتی هفته گذشته قیمت ۱۱ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان بود و در آخرین روز معاملاتی هم به ۱۲ میلیون و ۳۴ هزار تومان رسید.

مجموعا هفته گذشته سهام عدالت ۰٫۴۰ درصد رشد را ثبت کرد. با وجود روند منفی شاخص هم‌وزن و افت شاخص کل در برخی از روزها اما افت چشمگیری در سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت رخ نداد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا