اقتصادی

سهام چه شرکت هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

روند بازار به نقل از تسنیم نوشت:‌ شاخص بورس امروز به قله ۹۱۷ هزار واحدی صعود کرد.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۶هزار و ۸۶۴واحدی در ارتفاع ۹۱۷هزار و ۴۰۵واحدی به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۹۲۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۴۶۰میلیارد تومان در بیش از ۹۵۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان صوفیان، نورد آلومینیوم و معدنی و صنعتی گل گهر امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس سرام، کارگزاری بورس کالای ایران و تولیدکنندگان بورس کالای ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

شاخص بازار بورس

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۲۷۷میلیون ورقه به‌ارزش ۴۳۷۳میلیارد تومان در ۵۴۸هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) ۳۸۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۱ هزار و ۸۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، صنعتی بهپاک و کشت و دامداری فکا بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا