ورزش

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ مشخص شد

روند بازار به نقل از دنیای ورزش تورنتو نوشت: وضعیت سهمیه‌های ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ نسبت به فصل جاری تغییر نمی‌کند.

سایت «Footy Rankings» بر اساس معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای حضور تیم‌ها در فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تعداد سهمیه‌های هر کشور را محاسبه کرد که مطابق آن، ایران در رقابت‌های فصل آینده دارای دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف خواهد بود.

کشورهای قطر با ۹۷ هزار و ۶۴۴ و عربستان سعودی با ۸۸ هزار و ۴۴۹ امتیاز، به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم رده‌بندی منطقه غرب قرار گرفتند و هر کدام سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم خواهند داشت. ایران هم ۸۱ هزار و ۷۲۴ امتیاز به دست آورد و در رتبه سوم ایستاد.

در منطقه شرق قاره کهن هم کشورهای چین و ژاپن در رده‌های نخست جای گرفتند و سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف به خود اختصاص دادند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا