اقتصادی

سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی در دستور کار

وزیر نفت درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی گفت‌: این موضوع در دستور کار دولت است و منتظر هستیم که به سرانجام برسد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایرنا، جواد اوجی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی گفت‌: این موضوع در دستور کار دولت است و منتظر هستیم که در دولت به سرانجام برسد.

وزیر نفت درباره جزئیات تهاتر نفت و گاز با عراق گفت: از راه‌های مختلفی از جمله گرفتن نخ و حواله، تهاتر کالا و گرفتن فرآورده مطالبات خود را با عراق وصول می کنیم و همه چیز در دستور کار است و محدودیتی نیست.

وزیر نفت درباره آخرین وضعیت فروش نفت هم تاکید کرد: فروش خیلی خوب است.

اوجی در پاسخ به این سوال که آیا گاز مایع در بازار آزاد تا ۴۰۰ هزار تومان هم وجود دارد؟ توضیح داد: وزارت نفت گاز مایع را در کپسول های ۱۱ کیلویی از طریق شرکت پالایش و پخش در اختیار شرکت های توزیع کننده می‌گذارد و آنها هم زیر مجموعه وزارت صمت هستند که توزیع می‌کنند.

وی تاکید کرد که نرخ گاز مایع را دولت تغییر نداده و نسبت به سال گذشته تجمیع آن ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وزیر نفت یادآورشد: سندیکا و شرکت های صنف و وزارت صمت باید درباره افزایش قیمت گاز مایع در بازار آزاد توضیح دهند و هر کس که در سامانه سدف ثبت‌ام کند به او تعلق می گیرد و مشکلی هم ندارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا