اقتصادی

۴ دلیل برای ادامه رشد ارز دیجیتال سولانا در سال ۲۰۲۲

رشد پایدار اکوسیستم، سرمایه‌گذاری نهادی و بازار مشتقات سالم سه سیگنالی است که نشان‌ می‌دهد رشد ارز دیجیتال سولانا در سال ۲۰۲۲ ادامه دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ارز دیجیتال سولانا به یکی از مدعیان صنعت قراردادهای هوشمند تبدیل شده و در سال گذشته ارزش این شبکه حدود ۶۶۰ میلیون دلار رشد کرده است و بیش از ۴۰ برنامه غیرمتمرکز را گسترش داده است.

سرمایه‌گذاری نهادی قوی

ارزش بازار سولانا بیش از دو برابر اوالانچ و ترا است.

آخرین اخبار از ارز دیجیتال سولانا نشان می‌دهد این ارز سرمایه نهادی زیادی را جذب کرده و پروژه‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز این ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران جذابیت زیادی دارد.

اکوسیستم این ارز یجیتال به سرعت در حال رشد است و این ارز دیجیتال مقیاس‌پذیری زیادی دارد که می‌تواند در جذب سرمایه کمک کند.

تعداد آدرس‌ها

پیشروترین برنامه غیرمتمرکز برنامه اتریوم با آدرس‌های فعال یونی‌سووپ است که حدود ۱۸۸۲۰۰ آدرس است.

برنامه غیرمتمرکز سولانا هم حدود ۹۷۶۰۰ کاربر دارد و این در حالیست که این برنامه فقط ۱۰ ماه پیش راه‌اندازی شده است.

بازار NFT در ارز دیجیتال سولانا نصف آدرس‌های اتریوم آدرس فعال دارد و اگرچه رهبر مطلق این بخش اتریوم است اما سولانا هم درآمد زیادی از NFT بدست می‌آورد.

یونی‌سووپ که فعالیت‌های اتریوم را انجام می‌دهد در هفته ۲۲ میلیارد دلار حجم معاملات دارد و بعد از آن سولانا با ۱۲ میلیارد دلار در رتبه دوم و اوالانچ با ۷۱۵ میلیون دلار در رتبه سوم قرار دارد.

سومین بازار آتی بزرگ

سولانا در حال حاضر سومین معاملات آتی ارزهای دیجیتال دنیا را در اختیار دارد.

معاملات آتی سولانا از اوج قیمتی خود در روز ۸ نوامبر سقوط کرده و حالا حدود ۸۶۰ میلیون دلار است. نعانلات سولانا از بایننس‌کوین هم پیشی گرفته است.

رشد شبکه سولانا

شبکه اصلی ارز دیجیتال سولانا در شش ماه گذشته ۱۵ برابر شده است و کاربران برنامه‌های این ارز دیجیتال به نصف اتریوم رسیده‌اند.

به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها رقیب سولانا، اتریوم است چون رقبایی مانند ترا و اوالانچ خیلی عقب ماندند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا