اقتصادی

سکه به پایین ترین قیمت خود در ۶ ماه اخیر رسید

نائب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در پی ریزش نرخ ارز، امروز سکه به پایین‌ترین قیمت خود در ۶ ماه اخیر رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، محمد کشتی‌آرای، درباره آخرین وضعیت بازار امروز (پانزدهم اردیبهشت ماه) طلا و سکه گفت: به دنبال کاهش نرخ ارز، شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده‌ایم.

وی ادامه داد: تا به این لحظه نرخ دلار در بازار به ۲۱ هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است به همین دلیل هم قیمت انواع سکه و طلا ریزشی است و طلا بیشترین ریزش را نسبت به سکه دارد.

نائب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: در حال حاضر قیمت سکه به پایین ترین حد خود در ۶ ماه اخیر رسیده و تقاضایی در بازار وجود ندارد و همه فروشنده شده‌اند.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار گفت: در حال حاضر تا به این لحظه قیمت انس ۱ هزار و ۷۷۶ دلار است و هر قطعه سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا