اقتصادی

سکه رکورد هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را شکست

امروز قیمت قطعه سکه تمام بهار آزادی تحت تأثیر رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و افزایش نرخ دلار در داخل کشور با افزایش روبرو شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین در بازار طلای تهران امروز نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به هفت میلیون و ۵۱۹ هزار تومان اعلام شد که به معنای افزایش ۹۹ هزار تومانی نرخ آن نسبت به روز گذشته است. همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شد که این مهم نیز افزایش ۱۰۰ هزار تومانی آن را نشان می‌دهد.

نیم سکه و ربع سکه به ترتیب سه میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و دو میلیون و ۶۰ هزار تومان خرید و فروش شدند که به معنای افزایش ۲۰ هزار تومانی این دو سکه است.

نرخ هر سکه یک گرمی نیز با افزایش ۱۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.

نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در حالی ۷۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شد که این مهم نیز از افزایش ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومانی آن خبر می‌دهد.

در بازارهای جهانی نیز هر اونس طلا هزار و ۷۲۰ دلار ارزش‌گذاری شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا