عکس و فیلم

سیلی ویل اسمیت به کریس راک در هنگام دریافت جایزه اسکار + ویدیو

ویل اسمیت (Will Smith) بازیگر شناخته‌شده هالیوودی دیشب در صحنه‌ای عجیب و بی‌سابقه در مراسم اسکار، پس از شوخی کریس راک (Chris Rock)، مجری برنامه به روی صحنه رفت و سیلی محکمی به صورت او زد.

ویل اسمیت لحظاتی پس از غوغای شوکه‌کننده روی صحنه اهدای جوایز اسکار که در آن از کریس راک، مجری برنامه به خاطر شوخی با موهای همسرش با یک سیلی پذیرایی کرد، جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

تنها چند دقیقه پس از ضربه ویل اسمیت به صورت راک روی صحنه زنده، اسمیت اولین جایزه اسکار خود را برای بازی در نقش ریچارد ویلیامز در فیلم شاه ریچارد (King Richard) دریافت کرد.

ماجرا از جایی شروع شد که راک کمدین با مدل موی جادا پینکت اسمیت، همسر ویل اسمیت که به خاطر ابتلا به بیماری طاسی سکه ‌ای موهایش را از دست داده شوخی کرد. همین اتفاق کافی بود تا ویل اسمیت به روی صحنه برود و به صورت او ضربه بزند. برگزارکنندگان مراسم برای جلوگیری از پخش الفاظ زننده صدا را قطع کردند اما مشخص بود که ویل اسمیت با فریاد می‌گوید: «اسم همسرم را با آن دهان لعنتی‌ات نیاور.» این صحنه به قدری عجیب بود که بینندگان در ابتدا قادر به تشخیص شوخی یا جدی بودن آن نشدند.

در طول وقفه تبلیغاتی دنزل واشنگتن و تایلر پری در حال دلداری و آرام کردن اسمیت دیده شدند. و سپس بردلی کوپر او را به سمتی کشید و با او صحبت کرد.

اسمیت هنگام دریافت جایزه به خاطر رفتار خود با گریه عذرخواهی کرد و گفت: «می‌خواهم از آکادمی و همه کسانی که نامزد دریافت این جایزه بودند عذرخواهی کنم. ریچارد ویلیامز مدافع سرسخت خانواده‌اش بود. در زندگی از من خواسته می‌شود که مردم را دوست داشته باشم، از آنها محافظت کنم و برایشان همچون رودخانه باشم. هنر از زندگی تقلید می‌کند. من شبیه آن پدرِ دیوانه‌ام. اما عشق شما را وادار به انجام کارهای دیوانه‌واری می‌کند.»

اسمیت همچنین در طول سخنرانی خود، جمله‌ای را که دنزل واشنگتن در خلال وقفه تبلیغاتی برای آرام کردن به او گفته بود بازگو کرد: «در بهترین و بالاترین لحظاتت مراقب باش… آن وقت است که شیطان به سراغت می‌آید.»

او پس از ادای احترام به مادر و دیگر اعضای خانواده‌اش گفت: «برای این افتخار از شما سپاس‌گزارم… برای این لحظه ممنونم… امیدوارم آکادمی اسکار دوباره دعوتم کند.»

منبع: روزیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا