اقتصادی

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ استان کشور

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ استان کشور خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بر اساس اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی با بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد طی امروز پنج‌شنبه در گیلان و غرب مازندران و جمعه در گیلان، مازندران، غرب گلستان، شرق و شمال اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی و شنبه در شمال شرق آذربایجان شرقی و شمال اردبیل و یک‌شنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان مواجه می‌شویم.

وی در ادامه بیان کرد: امدادگران هلال احمر در این استان‌ها به حالت آماده باش درآمده اند.

توصیه‌های ایمنی هنگام وقوع سیل

-برای آگاهی و اطلاع بیشتر از وضعیت پیشروی سیل به پیام‌های رادیو و تلویزیون گوش دهید.

-در صورت آگاهی از خطر وقوع سیل همسایه‌ها و اطرافیان را که در معرض خطر هستند باخبر کنید.

-از جویبارها، کانال‌های فاضلاب، تنگه‌ها و… که به ظاهر آرام‌اند دور شوید، زیرا بطور ناگهانی و بدون هشدار باعث ایجاد سیل می‌شوند.

  • در آب سیل در حال جریان و حرکت راه نروید، سرعت آن ممکن است باعث به هم خوردن تعادل و افتادن شما در آب روان شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا