اجتماعی

سیمان رایگان برای بازسازی منازل خسارت دیده زلزله اخیر هرمزگان

­رئیس بنیاد مستضعفان در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان از تامین سیمان رایگان برای بازسازی منازل خسارت دیده زلزله اخیر هرمزگان خبرداد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال وقوع زمین لرزه اخیر در استان هرمزگان و وارد آمدن خسارت‌هایی به منازل مسکونی در مناطق زلزله زده، سید پرویز فتاح در تماس تلفنی با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، از اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله خبرداد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت : با توجه به خسارت‌های وارد آمده به منازل مسکونی، بنیاد مستضعفان تامین سیمان مورد نیاز برای بازسازی این مناطق را عهده دار می‌شود.

پرویز فتاح تاکید کرد: این بنیاد سیمان رایگان برای بازسازی منازل آسیب دیده در این مناطق را با تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین خواهد کرد و سیمان‌های اهدایی برای بازسایی این مناطق تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی در پایان این تماس تلفنی خاطرنشان کرد که بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا در صورت نیاز، هرگونه کمکی را در اختیار مسئولان استانی برای حمایت از مردم زلزله زده این منطقه قرار دهد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا