اقتصادی

سیگنالی مهم برای بازار ارز / شکست مذاکرات ایران و آژانس

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از بی‌نتیجه ماندن مذاکرات و رایزنی‌های گسترده با ایران برای رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده خبر داد. از آنجایی که بازارهای مالی در انتظار نتایج نشست وین هستند این خبر در آستانه مذاکرات، می‌تواند سیگنالی افزایشی برای آنها به‌ویژه بازار ارز باشد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، رافائل گروسی در کنفرانس خبری گفت: رایزنی‌ها با مقامات ایران بی‌نتیجه بود؛ ما نتوانستیم به نتیجه برسیم. من برای یافتن راه‌حل متوقف نمی‌شوم و ادامه می‌دهم.

وی افزود: داریم به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که دیگر نمی‌توانم آگاهی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران را تضمین کنم.

گروسی بیان کرد: امیدوارم مذاکرات با مقام‌های ایران ادامه داشته باشد و حداقل آن این است که من تلاش در این زمینه را متوقف نخواهم کرد.

گروسی اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های من، این مذاکرات و رایزنی‌های گسترده برای رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده ایران که در دو گزارش به تفصیل شرح داده شد، بی‌نتیجه بود. گفته‌های گروسی تاثیرات زیادی بر بازارها مخصوصا بازار ارز داشته دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا