اقتصادی

خبر خوب برای شیبا و دوج‌کوین

شیبا و دوج‌کوین به زودی به ارز پرداخت بزرگ‌ترین مجموعه سینماهای جهان تبدیل می‌شوند.

به گزارش روندبازار، بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان اعلام کرده از ماه مارس دوج‌کوین و شیبا به ارز پرداخت این مجموعه تبدیل می‌شوند.

آدام آرون، مدیرعامل سینماهای زنجیره‌ای AMC در توئیتر خود اعلام کرده احتمالا این مجموعه از شیبا اینو و دوج‌کوین پشتیبانی می‌کند.

«بسیاری بارها از من پرسیدند AMC چه زمانی پرداخت‌های ارز دیجیتال را فعال می‌کند؟ ما در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها هستیم و احتمالا بستر در ماه مرس فراهم می‌شود.»

ارزهای دیجیتال شیبا و دوج‌کوین تا الان توسط بسیاری از فروشگاه‌ها و وبسایت‌ها به عنوان ارز پرداخت پذیرفته شده‌اند.

آرون در اواخر ماه اکتبر یک نظرسنجی در توئیتر خود برگزار کرد و از مردم پرسید که آیا می‌خواهند با ارز دیجیتال شیبا بلیط سینما بخرند یا نه و اکثر شرکت‌کنندگان با اضافه کردن شیبا به لیست پرداخت موافقت کردند.

بعد از این نظرسنجی آرون در توئیتر نوشت تا آخر ماه مارس برای پرداخت‌های ارز دیجیتال آماده می‌شوند و ارزهایی مانند شیبا و دوج‌کوین ارز پرداخت این مجموعه هستند.

منبع: تجارت‌نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا